wtorek, 9 czerwca 2015

Poszukiwanie wierteł

Gdy zajmowałem się usprawnianiem procesów produkcyjnych w produkcji drabin, jeden z pracowników dał mi pomysł, abym zastanowił się nad lepszymi wiertłami do aluminium. Obecne były dobre przez jeden dzień, a poza tym często się łamały. Cena za jedno wiertło wynosiła 5 zł. W skali miesiąca był to koszt ok. 500 zł.

Postanowiłem więc szukać lepszych wierteł, nie koniecznie tańszych. Kupowałem, testowałem i nic. Aż pewnego razu wyjechaliśmy na prezentacje produktów do Łomży. Obok na stanowisku byli Panowie z firmy Stalco. Akurat potrzebowaliśmy ich pomocy, a tu patrzę używają takiego ciekawego dwukolorowego wiertła. Zabrałem kilka na testy i strzał w dziesiątkę. Tańsze (bo po 2,50 zł) i z dłuższą żywotnością. 

Co się okazała dostarczają również do zakładu stolarki okiennej, z którymi byliśmy sąsiadami. Rozwiązanie był tak blisko, a ja musiałem szukać 3 miesiące i pojechać 500 km od Krakowa. 

Czasem rozwiązania są bardzo blisko, wystarczy jeszcze raz się rozejrzeć!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz